Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, hoe kan ik een klacht indienen?
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We gaan er alles aan doen om het met je op te lossen. We kunnen je het best helpen als je ons een mail stuurt, met daarin je ordernummer en een omschrijving van de klacht. Hoe uitgebreider, hoe beter. Laat ook gerust weten wat je een passende oplossing vindt. Als het een zichtbare klacht is, zoals een beschadiging, een drukfout of iets in die richting, stuur dan altijd één of meerdere foto's mee. Dan kunnen we je klacht goed beoordelen. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing!
Categorie: klachten
Gerelateerde vragen
Je beeldscherm is opgebouwd uit RGB-kleuren en wordt van achteren belicht. We drukken CMYK-kleuren op papier, dat...
Toon alle informatie
Wat vervelend dat je bestelling niet naar wens is! Dit willen we graag voor je oplossen.
Omdat we een maatproduct...
Dat is vervelend! We proberen je drukwerk altijd zo netjes mogelijk te schoonsnijden. Maar er kan altijd wat...
Toon alle informatie