Klachten

We hopen natuurlijk altijd dat je superblij bent met je drukwerk. Is er toch iets misgegaan? Dan helpen we je graag verder. Drukwerk is geen makkelijk product dat we zo uit de schappen halen. Het is altijd maatwerk. En er kan altijd iets mee gebeuren, of dat nu tijdens het drukken, afwerken, verpakken of versturen gebeurt. Maar we willen wel dat jij perfect drukwerk ontvangt! Daarom vertellen we hieronder hoe we omgaan met verschillende soorten klachten.

Er bestaan verschillende soorten klachten. Hieronder leggen we per klacht uit hoe wij hiermee omgaan en wat jij het beste kan doen als je ontevreden bent.



1. Fout in het drukwerk

Er zit een fout in je drukwerk, bijvoorbeeld:


  • Het drukwerk heeft niet de juiste kleuren
  • Het drukwerk is niet netjes gesneden
  • Het drukwerk is niet goed afgewerkt
  • Het drukwerk mist een afwerking
  • Het drukwerk is beschadigd geleverd

Dit kan je doen

  • Stuur een e-mail naar [email protected] of [email protected] met daarin:
    • Foto's van het drukwerk en de fout
    • Een beschrijving van de klacht
    • Het bestelnummer dat hoort bij het foutieve drukwerk
    • Het aantal exemplaren dat niet bruikbaar is

Zo gaan wij ermee om

Als de fout bij ons ligt, zorgen we ervoor dat je nieuwe exemplaren krijgt, gedrukt met extra zorg en prioriteit. We kunnen vragen om de foutieve exemplaren terug te sturen voor een goede beoordeling van de klacht. In dat geval ontvang je een pakketlabel om het drukwerk gratis retour te sturen.


Belangrijk: Gebruik het drukwerk niet als je niet tevreden bent. Als het toch wordt gebruikt, kunnen we helaas niets meer voor je oplossen of compenseren.




2. Vertraging bij de verzenddienst

Je pakket is vertraagd, bijvoorbeeld:


  • Het pakket is verkeerd gesorteerd
  • Het pakket is niet op tijd ingescand
  • Het pakket is door drukte niet op tijd geleverd
  • Het pakket is door andere calamiteiten niet op tijd geleverd

Dit kan je doen

Onze pakketten worden geleverd door betrouwbare partners zoals DHL Parcel, maar helaas hebben wij geen controle over hun leveringen. Mocht je pakket vertraging oplopen of is er onduidelijkheid over de locatie of levertijd, neem dan gerust contact met ons op. Wij staan klaar om contact op te nemen met DHL en doen ons uiterste best om je pakket zo snel mogelijk bij je te krijgen.




3. Vertraging in onze productie

Je drukwerk is vertraagd, bijvoorbeeld:


  • Het drukwerk kan niet op tijd worden gedrukt door een storing
  • Het drukwerk kan niet op tijd worden gedrukt door calamiteiten
  • Het drukwerk kan niet op tijd worden gedrukt, omdat het drukbestand is afgekeurd
  • Het drukwerk kan niet op tijd worden gedrukt door extreme drukte
  • Het drukwerk is niet op tijd verzonden vanuit ons

Zo gaan wij ermee om

We doen er alles aan om je bestelling op tijd te verzenden. Elke ochtend checken we of alle pakketten de avond ervoor zijn verstuurd. Is dat niet het geval, dan brengen we je direct op de hoogte en zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk bij je aankomt.


Levertijd en vervolgschade

We geven altijd een verwachte leverdatum door en doen er alles aan om die te halen. Helaas kunnen we dit niet 100% garanderen, omdat niet alle stappen in het proces, zoals de levering, onder onze controle vallen. We zullen altijd ons best doen om eventuele problemen op te lossen, maar we kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor gevolgschade.




Heb je een andere klacht?

Heb je een andere klacht dan hiervoor genoemd? Neem dan contact met ons op. We denken graag met je mee.

We helpen je graag verder
Producten
© 2024 PeterPrint B.V. Lübeckweg 2, Groningen Algemene voorwaarden Cookies Klachten
print het tot leven

Inloggen

Nieuw bij PeterPrint?
Account aanmaken