Mijn bestelling is een dag vertraagd in de productie, maar ik heb wel besteld als Sprint. Kan ik een tegemoetkoming krijgen?
De verwachte leverdatum is geen gegarandeerde leverdatum. We doen er elke dag alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te drukken en af te werken. Maar door problemen met machines, papier, ziekte en ander overmacht kan het gebeuren dat we je drukwerk niet op tijd af hebben. We snappen dat je dan baalt, maar ook als je voor de productietijd Geen haast had gekozen, zouden we er waarschijnlijk een dagje langer over doen. We kunnen je dus helaas geen tegemoetkoming geven. Wel laten we je in zulke gevallen altijd in de ochtend weten dat je pakket een dagje later aankomt.
Gerelateerde vragen
We bieden twee productiesnelheden aan: Sprint en Geen haast. De Sprint optie is onze snelst mogelijke optie. Bij...
Toon alle informatieDe precieze korting hangt af van je gekozen product. Bekijk zelf hoeveel dit voor jouw product en oplage is. Je kan...
Toon alle informatie
Welke productiesnelheid je ook kiest, we kunnen nooit 100% garanderen dat je pakket op tijd verzonden of geleverd...
Toon alle informatie
We kunnen pas beginnen met drukken zodra we je bestanden binnen hebben en deze goed zijn om te drukken. De Sprint...
Toon alle informatie
De verwachte leverdatum is geen gegarandeerde leverdatum. We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij je...
Toon alle informatie
Dat is mooi meegenomen! De scherpste prijs én de snelste productietijd! Het kan inderdaad voorkomen dat het...
Toon alle informatie
De keuze in productietijd is bij veel producten beschikbaar. Bij sommige producten ook niet, omdat we die niet...
Toon alle informatie
Als je meerdere producten in één bestelling combineert, maar niet bij alles dezelfde leversnelheid nodig hebt (of...
Toon alle informatie