Wat is de status van mijn bestelling?
Als je een bestelling hebt geplaatst, kan je inloggen in je account om de status te volgen. Ga hiervoor naar je account en vervolgens naar ‘Mijn recente bestellingen’. In het overzicht zie je meteen de status van je bestelling. Als de status voltooid is, dan kun je op ‘Bekijk’ klikken om het pakket te volgen via Track & trace, de factuur te downloaden of dezelfde order opnieuw te bestellen.
Gerelateerde vragen
We hebben veel verschillende betaalmethodes: iDEAL, Bancontact, Maestro, Mastercard, Visa, SOFORT Banking, PayPal en...
Toon alle informatieWe leveren in Nederland, België en Duitsland. Als je als bedrijf vanuit België bestelt dan rekenen we geen BTW als...
Toon alle informatie
Standaard kan je alleen vooruitbetalen. We kunnen je account wel omzetten, zodat je ook op rekening kunt bestellen....
Toon alle informatieNa het afrekenen ontvang je een mail met een bestelbevestiging en in een andere mail de factuur. Mail niet...
Toon alle informatieHet factuuradres van een bestelling die al geplaatst is, kan je niet zelf wijzigen. Laat het ons weten als je dit...
Toon alle informatieNee, we sturen nooit een pakbon of factuur met de bestelling mee. De factuur ontvang je per e-mail en kun je...
Toon alle informatieAls we je order hebben geannuleerd, wordt de terugbetaling meteen in gang gezet. Afhankelijk van je bank en...
Toon alle informatieAls je de bestelling al had betaald, dan storten we dit zo snel mogelijk terug. Afhankelijk van je bank kan dit een...
Toon alle informatie
PeterPrint is een Nederlandse onderneming en is ook actief in België. Daarnaast kan je ook vanuit Duitsland bij ons...
Toon alle informatieSommige drukwerkproducten vallen onder het lage (9%) BTW-tarief in Nederland. Maar omdat we als online drukker de...
Toon alle informatie